wtorek, 14 czerwca 2011

Perfumy.

Która z kobiet nie lubi pefrum? Hmm...
Myślę, że wszystkie kobiety uwielbiają perfumy. Może macie swoich faworytów w tej dziedzinie? ;)
Mi podobają się zapachy słodkie,cukierkowe...

O pierwszym z tych, które chcę zamieścić piszą między innymi : liście truskawki, ananas, fiołek, karmelowy popcorn, poziomkowy sorbet. Chyba mogę się z tym zgodzić i dodam, że jest bardzo delikatny, subtelny i można się w nim zakochać (nie tylko dla tych osób, które preferują słodkie,cukierkowe zapachy.

Niestety zdjęcie nie z mojej kolekcji, ponieważ ich nie posiadam ;)

O drugim zapachu mogę powiedzieć, że już mam resztkę, bardzo szybko się zużyły ;) dostałam je w prezencie. Według mnie jest najmniej słodki z trzech przedstawionych, ale to nie szkodzi w tym przypadku. Myślę, że można powiedzieć, że jest długotrwały. Piszą o nim, że poprawia nastrój - a który trafnie kupiony perfum nie poprawia?! :)
Zdjęcie również nie pochodzi ode mnie, te reklamy na prawde bardzo udane! :)


Ostatni nie ma takiej ładnej reklamy, więc będzie sama buteleczka. Piszą, że to "Czerwony eliksir miłości", sama nie umiem go dobrze opisać, ale jest na prawde wspaniały i chyba cenowo najbardziej przyjemny. Proponuję go powąchać gdzieś w perfumerii a napewno nie pożałujecie! :)
Nie jest to kolejność w której mi się podobają, ponieważ na jakąś kolejność ciężko byłoby mi się zdecydować.
Sprawdziłam ceny :
1. 30 ml 169 zł
   100 ml 269 zł
2. 30 ml 140,99 zł
   80 ml 169 zł
3. 30 ml 99,99zł
   100 ml 224,99 zł

1 komentarz:

  1. Żadnej z tych perfum nie miałam okazji mieć. Ja od długiego czasu jestem wierna perfumom Naomi Campbell, szczególnie Cat Deluxe i ich używam często na co dzień, zaraz po nich jest Hugo Boss Orange, który przeznaczony jest na specjalne okazje. Ostatnio dostałam w prezencie perfumy Chanel no5, ale jeszcze ich nie użyłam, ale one czekają na te bardzo specjalne okazje! :)

    Pozdrawiam i czekam na kolejne wpisy. :)
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń