środa, 22 czerwca 2011

Krótkie spodenki i chusta.

Mimo tego, że w krótkich spodenkach nie wyglądam najlepiej. Znalazłam dziś bardzo ładne spodenki w pionowe, niebiesko-białe paski. Cena była bardzo dobra - 34,99 zł więcej ciężko by mi było wydać na "kawałek materiału". Chociaż muszę przyznać, że uwielbiam chusty, mogę smiało powiedzieć, że mam ich kolekcje i one to nie jakiś tam "kawałek materiału" ;) Dziś znów moja miłość do chust się objawiła...

Coś miała w sobie i musiałam ją wziąć ;)



Przedstawiam moje nowe nabytki ;)




4 komentarze:

  1. Bardzo fajne zakupy! Chusta jest prześliczna, a w spodenkach moim zdaniem wyglądasz super, masz bardzo zgrabne nogi! Zdecydowanie zgadzam się z Tobą, że ich cena była bardzo dobra. Ach, masz też śliczne długie włosy, co ja bym dała za takie. :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna chusta !
    Też mam ich kolekcję ;D
    Bardzo mi miło, że umieściłaś mojego bloga w "odwiedzanych", dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka fajna chusta !!!
    sweter kupiłam u mnie, w pobliskim butiku ... nie wiem nawet jak się nazywa ;p
    coco fashion ? coś takiego

    OdpowiedzUsuń